søndag, november 16, 2008

Juleskjørt



I dag har jeg sydd meg juleskjørt, med englemotiv. Stoffet er kjøpt på stoff og stil:)
Har litt problemer med å legge inn bilder her, så synd... for jeg har jo fått meg nytt kamera.
I allefall- bilder tatt foran og bak. Bak har jeg satt inn glidelås, som jeg har sydd kile over. Har ikke brukt mønster, klipte etter ett skjørt jeg bruker mye og som jeg liker godt.
Når det er sagt, så skal jeg ikke gjøre det mere, nå vil jeg kjøpe meg mønster, synes det er mye enklere å sy da:)
Ønsker alle en god søndag:)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Den ble kjempeflott synes jeg :)

Monica sa...

Lekkert!!!

Daria sa...

hei:)men hva går det ut på...kan vi ha med oss håndarbeidet?

Hannes hage sa...

Stilig! Har dette stoffet jeg også, desverre kom jeg ikke på å lage skjørt av det, for dette ble superflott.

Brit Strikkenerd sa...

Engleskjørt, det var tingen det, må bare ned tjue kilo først.....

Beate sa...

Så mye flott du har sydd! Dette skjørtet var utrolig vakkert!

Beate sa...

Oi, engleskjørt! Et sånn skulle jeg ha hatt!