fredag, mai 23, 2008

Drivhuset

Nå må det virkelig bli sommer her i Trøndelag, det vokser over hodet på meg i drivhuset.

Her ser dere flittigelise, den blomstrer fint nå og savner å få komme ut.



Margarittene står ute og nyter de små solglimtene vi har her.

Surfinene blomstrer ikke enda, men det er like før. De får komme ut en tur om dagene, men er inne på natta. Jeg er småredd for nattefrost innimellom..

 Lobelian blomstrer som dere ser, og de må ut snart. Det blir for tørt i drivuset, fordi om jeg vanner hver kveld. Heldigvis er det likevel mye luftfuktighet her inne:)
 
 
 
 

6 kommentarer:

Fjellrosa sa...

Så masse flotte planter!! Stor fan av hage arbeid jeg og, ønsker deg en flott helg:-)))

Grip dagen sa...

Er bare innom for å si god helg i drivhuset!
Det var noen kraftige planter du hadde. Tenker det blir frodig når du får satt dem ut i hagen.

Ha det fint! Hilsen Marit

Anonym sa...

Så mange flotte blomster du har ! Koselig å stelle med blomster nå mot sommeren :)
Ha en flott helg !

Josefine (HB)

fru Dings sa...

Hei! tusen takk for kommentar på loggen min! :) så kjekt å ha drivhus! kos deg masse der :) klem frå fru dings

Magdalena sa...

hei på deg... så trasig du er ME syk...
har en svoger som har den diagnosen , men ganske lett...
selv har eg binyrebarksvikt, produserer ikke stresshormonet kortisol,- ligner litt på han. snakkes, klem og takk for koselig titt her hos deg...
Magny:O)

Jorun sa...

Takk for besøk i bloggen min. Titter innom deg og, og ser at det er flere som gleder seg over at sommeren kommer!
Ha ne fin uke!