lørdag, mai 17, 2008

Overstått:)

Så er 17. mai overstått, og det er også russefeiringa til min datter Elisabeth. Det er mamma veldig glad for, men det har vært en fin feiring!!



Tonje og Elisabeth, ferdig og fornøyd!


I dag har det vært korps, korps, korps...

Her ser dere Maja og Maria, Maja (lengst bort) er min yngste som er tamburmajor i korpset vårt. Jeg er selvfølgelig veldig stolt.


 Dette er niesen min, Tonje, som også er drillpike, er hun ikke søt da??!

Vi har hatt en flott dag. Fra morgenen var det litt kaldt, men det ble bedre utover dagen.
 
 

3 kommentarer:

Monica sa...

Kjempeflotte bilete og kjempeflott dag! :)

Tone sa...

Flotte jenter, og tenker du er litt glad for at jenta har kommet "helberget" gjennom russefeiringa, ja :-) Mye fint du har sydd under her, jeg er IKKE venn med min symaskin. (Han liker meg rett og slett ikke...) Ha en deilig dag imorgen, klem.

Monica sa...

Eg har tagga deg: http://www.blogg.gausen.net/2008/05/18/123-meme/