tirsdag, september 09, 2008

Litt av hvert.

Denne kule vesken kjøpte jeg meg i London. Betalte bare 6 pund for den, da den var med på et sommersalg:) Det er faktisk skinn. Fargen er sølv.


Bente hadde bursdag i går. Da måtte hun selvfølgelig få pakke. Sydde denne strikkeveska til henne, slik at hun har orden på ting:)

Denne veska har jeg sydd på bestilling. Den er stor og god. Fant et gyllent brunt stoff, som jeg tror blir rett i blinken:)

Inni er det en stor lomme, og stoffet går i bruntoner, og minner meg om høsten.

Maja trengte ny toalettmappe, og da sydde mamma selvfølgelig en. Denne er det mange lommer i, for jenter trenger det for å ha sine ting og tang i. Retro stoff, bare helt herlig:)

Tusen takk for hyggelige kommentarer, det gjør slik at man får lyst til å fortsette å blogge:)

Jeg kommer til å legge ut noen vesker for salg i løpet av de første dagene, for nå begynner syrommet å bli trangt. Er ikke verdensmester til å sy enda, så de blir ikke for dyre:)

3 kommentarer:

Ingunn sa...

Så fint at du stakk innom meg så jeg fant deg!!Fin blogg!!;)

Marie sa...

Kjekt for dei som har ei mamma eller venninne som syr :)
Fine vesker/mapper du har syd :)

borghild sa...

Så mye fint du har sydd!! Og gøy å gi bort også når en vet det er noe de har ønsket seg!:-) Klem B:-)