torsdag, september 11, 2008

London - turen

Ble oppfordret om å skrive litt om Londonturen, og det vil jeg gjerne.

Jeg og mannen min dro til London for at jeg skulle på LP kurs. ( Fleste av dere har vel lest i aviser og ukeblad om dette kurset). Kort fortalt hadde jeg ME når jeg dro, og var helt frisk når jeg kom hjem:) Det er helt utrolig, fantastisk og uvirkelig! Hvis noen av dere som er innom har lyst til å lese mere om dette er det bare å google på LP eller Phil Parker.

Her sitter jeg på Puben like ved hjørnet der vi bodde. Var innom der en gang pr dag... Litt kos måtte det være. 

I London fikk vi også tid til mye annet enn kurs. Vi tok undergrundsbanen inn til selve byen hver kveld. Vi bodde hos et ektepar litt utenfor London.

Vi fant mange herlige restuaranter og spiste masse god mat. Vi var også på Pub, og en kveld satt vi 100 m unna Madonna. Ja, det er helt sant:)

Det var selvfølgelig mange herlige butikker, var innom mange, og tror jeg kan betegne meg selv for shopper med svart belte.. Gikk litt penger ja..

Denne lekre sto plutselig utenfor kurslokalet en dag. Rålekker. Så forresten masse fine biler i London. 

1 kommentar:

Monica sa...

For ei solskinnshistorie! Gratulerer som frisk!

Det ligg ei utfordring til deg i bloggen min. :)