fredag, august 22, 2008

Enda en award!

Jeg ble overrasket over å få en ny award i dag, det er virkelig inspirerende! Denne fikk jeg av  Vibeke eieren av "duften av erterblomster", utrolig hyggelig:)

TUSEN TAKK!

Jeg leser mange blogger hver dag, og synes derfor det er vanskelig å bestemme hvem jeg skulle gi denne awarden videre til. Alle dere som står på listen min, er jeg innom hver eneste dag, så versegod, jeg liker bloggene til dere alle sammen! 

Ha en fortreffelig helg, det skal jeg, for jeg skal nemelig feire seieren til min svoger og min søster! HURRA!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kjekt å få en slik award, gratulerer!

Har kikket på veskene du syr, mange fine og spennende modeller. Gøy å sy og gøy å bruke tipper jeg!

Ha en fin helg1

Marie sa...

Sidan eg står i sidefeltet ditt vil eg sei tusen takk for awarden :)

Stilig veske du har sydd til søstra di!