lørdag, august 16, 2008

Jeg har fått award!

Jeg ble så glad i dag når jeg åpnet bloggen min, for der lå det award til meg fra Marie (Heimdalhagen). Det er min første, og dette er en friendshipaward, og det gjør den jo enda hyggeligere da jeg får det av en bloggervenn:) Tusen takk Marie!

Det er bra snedig dette at man føler man kjenner hverandre uten at man aldri har treftes eller snakket sammen annet en igjennom bloggene. Det er mange som er innom til meg hver dag, ja, i går var det over 100 stk som besøkte bloggen min! Det er utrolig hyggelig, og det gjør at jeg synes det er både gøy og spennende å oppdatere bloggen min ofte! Takk til dere alle.

Jeg skal vel som hør og bør gi denne awarden videre, og da har jeg lyst til å gi den til de bloggerne jeg er innom ofte.

Jeg gir den tilbake til Marie, selvfølgelig:)

Jeg gir awarden videre til:

Den gode feen

Syglad 

Monica

Cicile Grut

Hedvig

Englestreker

Gripdagen

Ha en fortsatt fin helg alle sammen!

1 kommentar:

Grip dagen sa...

Tusen, tusen takk, Lena!
Det er gøy å bli satt pris på.

Ha ei strålende helg!
Mange hilsner Marit